środa, 27 grudnia 2017

Nadchodzi Mróz i niesie nam "Kasację"

Pomimo kończącego się grudnia, na dworze nie widać ani grama śniegu. W dodatku przez kilka ostatnich dni towarzyszy nam słońce. Jeśli jesteście zawiedzeni tą pogodą oraz czekacie na wielkie ochłodzenie i śnieg, to mam dla was dobrą nowinę.Przedstawiam wam "Kasację", dzieło pana Remigiusza Mroza. Pan Mróz prezentuje nam nie tylko obniżenie temperatury, ale przede wszystkim dobrą zabawę. Czytając tą książkę, nie byłam w stanie odłożyć ją nawet na minutę. Wielokrotnie się śmiałam oraz robiłam wielkie oczy ze zdziwienia. Każdy wie, że jestem zakochana po uszy w panu Remigiuszu. Jednak porozmawiajmy troszeczkę o fabule.
Syn biznesmena zostaje oskarżony o zabicie dwóch osób. Potencjalny winowajca spędza bowiem 10 dni zamknięty w swoim mieszkaniu w towarzystwie ciał zamordowanych osób.
Wiem, że wiele osób te dwa zdania mogą przestraszyć, jednak nie ma się czego bać. Najlepsze dopiero nadchodzi.
Sprawę prowadzi Joanna Chyłka, pracująca w Kancelarii Żelazny & McVay. Jest ona jedną z najwspanialszych książkowych postaci. Zadziorna i niezależna kobieta nie pozwoli sobie na przegranie sprawy. Pomaga jej młody, zafascynowany przełożoną, aplikant Kordian Oryński. Kordiana można opisać jako ciepłą kluskę, która dopiero w kolejnych częściach nabiera charakteru. Wspólna praca tych dwóch charakterów oraz wspaniałe teksty przyciągną niejednego czytelnika. 
Jeśli już mieliście styczność z "Kasacją" i przypadła wam do gustu to mam dla Was dobrą nowinę.

Książka ta ma swoje kontynuacje:

  • "Zaginięcie"
  • "Rewizja"
  • "Immunitet"
  • "Inwigilacja"
  • "Oskarżenie"
Mam nadzieję, że to będzie kolejna książka w waszych obowiązkowych spisach lektur. Włączcie w domach ogrzewanie, ponieważ nadchodzi Mróz !

Dalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz