piątek, 23 czerwca 2017

Pożegnanie

Carlos María Domínguez mądrze powiedział "Biblioteka jest bramą w czasie". Czas w bibliotece płynie inaczej, a kiedy sięgniemy po książkę, przenosi nas wiele lat wprzód lub wstecz. 

Jednakże, każdy czas kiedyś się kończy. Przez prawie dwa lata miałam zaszczyt i przyjemność prowadzić tego bloga, publikować Wasze recenzje i swoje przemyślenia. Wczoraj jednak otrzymałam świadectwo ukończenia gimnazjum. Czas wyruszyć w nową podróż. 

Przez te dwa lata nauczyłam się naprawdę dużo. Spokojnie mogę powiedzieć, że dzięki temu blogowi podniosłam swoje umiejętności pisarskie, ale też mocniej związałam się z tą szkołą. Ciężko mi odchodzić, ale wierzę, że następna osoba prowadząca będzie równie dobra lub lepsza, niż ja. 

Możliwe, że spotkamy się jeszcze w książkowym świecie. Nie będę już jednak Cukrową Czytelniczką, będę po prostu mną - Leą Olszewską. 

Pozdrawiam Was - wspaniałych Czytelników. Dziękuję za te dwa lata. Udanych wakacji! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz